BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Słupińska Kamila
  • Szwajlik Anna
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management.
Seria źródła: ( ISSN 2537-5865 )
Miejsce w dokumencie: 2018, vol. 1 no. 1, pp. 69-78
Uwagi:
Artykuł jest również dostępny w wersji elektronicznej.
Journal of Emerging Trends in Marketing and Management comprises the full papers accepted by the Scientific Committee of the Emerging Trends in Marketing and Management International Conference. Last edition took place on 2018, September 27th 29th Bucharest, Romania.
Licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in Journal of Emerging Trends in Marketing and Management.
Adres URL: http://www.etimm.ase.ro/journal/ETIMM_V01_2018.pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, publikacja konferencyjna
Numer opisu: 62016