BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Droga od konkluzywnych ewaluacji w sektorze publicznym do dialogicznych ewaluacji w polskich instytucjach oświatowych /
Alternatywny tytuł: The path from summative evaluations within the public sector towards dialogue-based evaluations in Polish educational institutions
Autor:
  • Nowotniak Justyna
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Zarządzanie Publiczne : zeszyty naukowe Instytutu Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Seria źródła: ( ISSN 1896-0200 )
Miejsce w dokumencie: 2018, nr 1(41), s. 39-57
Uwagi:
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej w Open Access na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-NC-ND 4.0)
Identyfikator DOI: 10.4467/20843968ZP.18.004.8233
Adres URL: Data publikacji online: 28 marca 2018
http://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-Publiczne/2018/Zarzadzanie-Publiczne-1-2018/art/11450/
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 1
Cechy publikacji: artykuł przeglądowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 61563