The influence of the type of customer (individual vs institutional) on the principles of written communication of a large organization / |
Praca zbiorowa, współaut.: |
- Rosa Grażyna
- Ostrowska Izabela
- Słupińska Kamila
- Gracz Leszek
|
[Dokument elektroniczny] |
Tytuł wydawnictwa źródłowego i odpowiedzialność: |
// W: Economic and Social Development : book of proceedings : 33rd International Scientific Conference on Economic and Social Development "Managerial Issues in Modern Business" / editors Tomasz Studzieniecki, Melita Kozina, Dunja Skalamera Alilovic. |
Dostęp: |
[on-line]
http://www.esd-conference.com/upload/book_of_proceedings/Book_of_Proceedings_esdWarsaw2018_Online.pdf [2018-10-03]
|
Adres wydawniczy źródła: |
Varazdin ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018. - 616 pp. |
Miejsce w dokumencie: |
pp. 351-360 |
Seria źródła: |
( , ISSN 1849-7535 ; ) |
Uwagi: |
materials of 33rd International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Managerial Issues in Modern Business" 26-27 September, 2018, Warsaw. |
Słowa kluczowe: |
|
Deskryptor: |
|
Rodzaj dokumentu: |
Rozdział/fragment |
Arkusze wydawnicze: |
0,6 |
Cechy publikacji: |
publikacja konferencyjna,
publikacja recenzowana
|
Numer opisu: |
61416 |