BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Badanie reakcji konsumentów na przekaz reklamowy :
Podtytuł: przykład wykorzystania elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych /
Autor:
  • Wąsikowska Barbara
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Studia Oeconomica Posnaniensia
Seria źródła: ( ISSN 2300-5254 )
Miejsce w dokumencie: 2018, vol. 6 no. 5, s. 148-159
Uwagi:
Dostępny także on-line (Creative Commons Uznanie Autorstwa 4.0. CC -BY).
Identyfikator DOI: 10.18559/SOEP.2018.5.11
Adres URL: http://soep.ue.poznan.pl/New_SOEP_site/jdownloads/Wszystkie%20numery/Rok%202018/11_wasikowska.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,7
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 61364