BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Ekspozycja bodźca a progi postrzegania konsumentów (w świetle badania eye trackingowego) /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Wąsikowska Barbara
  • Nowak Lilianna
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Seria źródła: ( ISSN 2083-8611 ; )
Miejsce w dokumencie: 2018, nr 348, s. 93-106
Uwagi:
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Licencja Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.
Adres URL: https://www.ue.katowice.pl/fileadmin/user_upload/wydawnictwo/SE_Artyku%C5%82y_341_360/SE_348/07.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,7
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana
Numer opisu: 60922