BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Orientacja marketingowa biur podróży w Polsce /
Autor:
  • Sawińska Agnieszka
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics.
Seria źródła: ( ISSN 1899-3192 (print) ; )
Miejsce w dokumencie: 2017, nr 473, s. 507-518
Uwagi:
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Publikacja udostępniona na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska (CC BY-NC-ND 3.0 PL).
Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca / redaktorzy tematyczni Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel.
ISBN 978-83-7695-658-9.
Materiały konf.: VII Konferencja Naukowo-Branżowa "Gospodarka turystyczna w regionie", odbywająca się 22-23 maja 2017 r. w Łomnicy.
Księga pamiątkowa dedykowana Andrzejowi Rapaczowi.
Identyfikator DOI: 10.15611/pn.2017.473.47
Adres URL: http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/info?forceRequestHandlerId=true&mimetype=application/pdf&sec=false&handler=pdf_browser&content_url=/Content/37551/Sawinska_Orientacja_Marketingowa_Biur_Podrozy_w_Polsce_2017.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,6
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana
Numer opisu: 60263