BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Jak (nie) ewangelizować wizualnie? :
Podtytuł: o prowokacji jako strategii komunikacyjnej /
Autor:
  • Draguła Andrzej
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: Nowa ewangelizacja : język, teologia, kultura / pod redakcją Małgorzaty Nowak i Wiesława Przyczyny.
Adres wydawniczy źródła: Tarnów : "Biblos", 2017.
Miejsce w dokumencie: s. 309-324
Seria źródła: (Seria Teolingwistyka / Rada Języka Polskiego przy Prezydium Polskiej Akademii Nauk. Zespół Języka Religijnego ; 13)
Uwagi:
Materiały z konferencji naukowej zorganizowanej w dniach 24-26 września 2015 w Supraślu.
ISBN źródła: 978-83-7793-476-0
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Arkusze wydawnicze: 1,2
Cechy publikacji: publikacja recenzowana, publikacja konferencyjna
Numer opisu: 59010