BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Szwajlik Anna
  • Słupińska Kamila
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Marketing i Zarządzanie
Seria źródła: ( ISSN 2450-775X )
Miejsce w dokumencie: 2017, nr 1 (47), s. 363-372
Uwagi:
Tytuł tego zeszytu: Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty : partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Adres URL: https://wnus.edu.pl/miz/pl/issues/
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana
Numer opisu: 58075