BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Koncepcja pomiaru orientacji marketingowej na rynku touropertorskim /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Sawińska Agnieszka
  • Panasiuk Aleksander
  • Hundert Marcin
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk.
Adres wydawniczy źródła: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017. - 193 s.
Miejsce w dokumencie: s. 131-146
Seria źródła: (Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ; t. (1047) 973 , ISSN 0860-2751 )
ISBN źródła: 978-83-7972-128-3
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Arkusze wydawnicze: 0.8
Cechy publikacji: publikacja recenzowana
Numer opisu: 57480