BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Czynniki społeczno-kulturowe jako determinanty zachowań rynkowych młodych konsumentów /
Alternatywny tytuł: Sociocultural factors as determinants on the market behaviour of young consumers
Autor:
  • Kowalska Magdalena
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Marketing i Rynek.
Seria źródła: ( ISSN 1231-7853 )
Miejsce w dokumencie: 2017, nr 4, s. 167-175
Uwagi:
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Artykuł dostępny w OA na licencji CC BY.
Adres URL: https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/CDMarketing_i_Rynek_4_2017_poprawiony.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: artykuł monograficzny, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 56815