BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu /
Autor:
  • Smalec Agnieszka
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, ISSN 1640-6818 ; nr 867. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu.
Seria źródła: ( ISSN 1509-0507 )
Miejsce w dokumencie: 2015, nr 40, s. 193-206
Uwagi:
Tytuł tego numeru czasopisma : Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa w sferze publicznej i społecznej / redakcja naukowa Agnieszka Smalec.
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Identyfikator DOI: 10.18276/pzfm.2015.40-16
Adres URL: http://www.wzieu.pl/zn/867/ZN_867.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,9
Cechy publikacji: open access, oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana
Numer opisu: 53996