BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Między standaryzacją a kreatywnością :
Podtytuł: wybrane aspekty marketingu wyborczego w Szczecinie w 2010 roku /
Autor:
  • Drzonek Maciej
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: Wybory 2010 : media i marketing polityczny / pod red. Marka Jezińskiego, Wojciecha Peszyńskiego, Aleksandry Sekleckiej.
Adres wydawniczy źródła: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2012.
Miejsce w dokumencie: s. 247-273
ISBN źródła: 978-83-231-2941-7
Adres URL: https://www.ibuk.pl/fiszka/62287/wybory-2010-media-i-marketing-polityczny.html
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Arkusze wydawnicze: 1
Cechy publikacji: publikacja recenzowana
Numer opisu: 53447