BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Całościowy program marketingowy /
Autor:
  • Szwajlik Anna
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz.
Adres wydawniczy źródła: Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2016. - 333 s.
Miejsce w dokumencie: s. 239-252
Seria źródła: (Zarządzanie, Marketing - Wydawnictwo C. H. Beck)
ISBN źródła: 978-83-255-8199-2
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Cechy publikacji: publikacja recenzowana
Numer opisu: 51479