Travel agencies' marketing orientation with reference to a 50+ consumer / |
Autor: |
|
Tytuł wydawnictwa źródłowego i odpowiedzialność: |
// W: Sustainable tourism, economic development and quality life : [conference proceedings] : 3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015, 13-16 May 2015, Opatija, Croatia / [editors in chief Sandra Janković, Dora Smolčić Jurdana]. |
Adres wydawniczy źródła: |
Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, cop. 2015. |
Miejsce w dokumencie: |
pp. 341-354 |
Seria źródła: |
(Tourism in South East Europe : ToSEE, vol. 3) |
Uwagi: |
3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015, 13-16 May 2015, Opatija, Croatia. Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej (abstrakt). |
Adres URL: |
http://www.fthm.uniri.hr/files/Kongresi/ToSEE/2015/papers/26%20Sawinska.pdf
|
Słowa kluczowe: |
|
Deskryptor: |
|
Rodzaj dokumentu: |
Rozdział/fragment |
Arkusze wydawnicze: |
1,7 |
Cechy publikacji: |
publikacja konferencyjna,
publikacja recenzowana
|
Numer opisu: |
50468 |