BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Marketing przyszłości : Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu /
Podtytuł: trendy, strategie, instrumenty.
Alternatywny tytuł: Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu
Autorzy:
  • Rosa Grażyna (Red.)
  • Smalec Agnieszka (Red.)
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014.
Opis fizyczny: 354 s. ; 24 cm.
Seria: (Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, ISSN 1509-0507 ; nr 36)
Uwagi:
W serii gł.: nr 825.
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Adres URL: http://www.wzieu.pl/zn/825/ZN_825.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Książka
Arkusze wydawnicze: 19,5
Cechy publikacji: publikacja recenzowana, monografia naukowa
Numer opisu: 50225