BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Marketing przyszłości : Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych /
Podtytuł: trendy, strategie, instrumenty.
Alternatywny tytuł: Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych
Autorzy:
  • Rosa Grażyna (Red.)
  • Smalec Agnieszka (Red.)
Adres wydawniczy: Szczecin : Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013.
Opis fizyczny: 556 s. ; 25 cm.
Seria: (Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, ISSN 1509-0507 ; nr 32)
Uwagi:
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 777.
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Adres URL: http://www.wzieu.pl/zn/777/ZN_777.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Książka
Arkusze wydawnicze: 29
Cechy publikacji: publikacja recenzowana, monografia naukowa
Numer opisu: 50214