BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Marketing przyszłości : Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu /
Podtytuł: trendy, strategie, instrumenty.
Alternatywny tytuł: Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu
Autorzy:
  • Rosa Grażyna (Red.)
  • Smalec Agnieszka (Red.)
  • Gracz Leszek (Red. temat.)
  • Klóska Rafał (Red. statyst.)
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014.
Opis fizyczny: 356 s. : il. ; 24 cm.
Seria: (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 823. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. ISSN 1509-0507 ; nr 34)
Uwagi:
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Adres URL: http://www.wzieu.pl/zn/823/ZN_823.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Książka
Arkusze wydawnicze: 19
Cechy publikacji: monografia naukowa, publikacja recenzowana
Numer opisu: 50196