BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Consumer behaviour and its impact on the company's market position in terms of corporate social responsibility /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Wolska Grażyna
  • Bretyn Agnieszka
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: Proceedings of the 2nd Dubrovnik International Economic Meeting DIEM 2015 : Innovation, Leadership & Entrepreneurship Challenges of Modern Economy, Dubrovnik 01-03 October 2015 / ed. by: Ivona Vrdoljak Raguž, Zorica Krželj-Čolović.
Dostęp: [Online].
http://www.diem-dubrovnik.com/diem/index.php/diem/index/pages/view/proceedings [17.11.2015]
Adres wydawniczy źródła: Dubrovnik : University of Dubrovnik, 2015.
Miejsce w dokumencie: pp. 127-142
Seria źródła: ( , ISSN 1849-5206 )
Uwagi:
Materials of the 2nd Dubrovnik International Economic Meeting : Innovation, Leadership & Entrepreneurship Challenges of Modern Economy, Dubrovnik 01-03 October 2015.
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Arkusze wydawnicze: 0,67
Cechy publikacji: publikacja konferencyjna, publikacja recenzowana
Numer opisu: 47956