Consumer behaviour and its impact on the company's market position in terms of corporate social responsibility / |
Praca zbiorowa, współaut.: |
- Wolska Grażyna
- Bretyn Agnieszka
|
[Dokument elektroniczny] |
Tytuł wydawnictwa źródłowego i odpowiedzialność: |
// W: Proceedings of the 2nd Dubrovnik International Economic Meeting DIEM 2015 : Innovation, Leadership & Entrepreneurship Challenges of Modern Economy, Dubrovnik 01-03 October 2015 / ed. by: Ivona Vrdoljak Raguž, Zorica Krželj-Čolović. |
Dostęp: |
[Online].
http://www.diem-dubrovnik.com/diem/index.php/diem/index/pages/view/proceedings [17.11.2015]
|
Adres wydawniczy źródła: |
Dubrovnik : University of Dubrovnik, 2015. |
Miejsce w dokumencie: |
pp. 127-142 |
Seria źródła: |
( , ISSN 1849-5206 ) |
Uwagi: |
Materials of the 2nd Dubrovnik International Economic Meeting : Innovation, Leadership & Entrepreneurship Challenges of Modern Economy, Dubrovnik 01-03 October 2015. |
Słowa kluczowe: |
|
Deskryptor: |
|
Rodzaj dokumentu: |
Rozdział/fragment |
Arkusze wydawnicze: |
0,67 |
Cechy publikacji: |
publikacja konferencyjna,
publikacja recenzowana
|
Numer opisu: |
47956 |