BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Znaczenie gier tekstowych dla rozwoju świadomości literackiej ucznia /
Autor:
  • Kędzia-Klebeko Beata
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: Czytanie tekstów kultury : metodologia, badania, metodyka / pod red. Barbary Myrdzik, Iwony Morawskiej.
Adres wydawniczy źródła: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2007. - 446 s. ; 24 cm.
Miejsce w dokumencie: s. 47-55
Uwagi:
Pokłosie ogólnopolskiego sympozjum naukowego, 25-26 września 2006, Lublin.
ISBN źródła: 978-83-227-2733-1
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Cechy publikacji: publikacja konferencyjna
Opis w PBN: 345350
Numer opisu: 36521