BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Marketing przyszłości : Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej /
Podtytuł: trendy, strategie, instrumenty.
Alternatywny tytuł: Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
Autorzy:
  • Rosa Grażyna (Red.)
  • Smalec Agnieszka (Red.)
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2009.
Opis fizyczny: 700 s. ; 24 cm.
Seria: (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ; nr 559. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 42)
Uwagi:
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Adres URL: http://www.wzieu.pl/zn/559/ZN_559.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Książka
Opis w PBN: 282700
Numer opisu: 33985