Analysis of the value of reputation and brand power based on The ranking of Polish brands / |
Autor: |
|
Tytuł wydawnictwa źródłowego i odpowiedzialność: |
// W: TRANSCOM 2011 : 9-th European Conference of Young Research and Scientific Workers, Žilina, June 27-29, 2011, Slovak Republic. Section 2, Part 2 (Mu-Z), Economics and Management / University of Žilina ; [ed. by Lucia Vráblová, Katarina Zvariková and Peter Brída]. |
Adres wydawniczy źródła: |
Zilina : [br.w.], 2011. - 200 s. ; 21 cm. |
Miejsce w dokumencie: |
s. 67-73 |
Uwagi: |
9-th European Conference of Young Research and Scientific Workers, Žilina, June 27-29, 2011, Slovak Republic. |
ISBN źródła: |
978-80-554-0371-7 |
Słowa kluczowe: |
|
Deskryptor: |
|
Rodzaj dokumentu: |
Rozdział/fragment |
Cechy publikacji: |
publikacja konferencyjna
|
Opis w PBN: |
313133 |
Numer opisu: |
33936 |