BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Marketing przyszłości : Orientacja na klienta na konkurencyjnym rynku /
Podtytuł: trendy, strategie, instrumenty.
Alternatywny tytuł: Orientacja na klienta na konkurencyjnym rynku
Autorzy:
  • Rosa Grażyna (Red.)
  • Smalec Agnieszka (Red.)
  • Ostrowska Izabela (Red. temat.)
  • Gracz Leszek (Red. temat.)
  • Klóska Rafał (Red. temat.)
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2012.
Opis fizyczny: 460 s. ; 24 cm.
Seria: (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ; nr 711. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, ISSN 1509-0507 ; nr 25)
Uwagi:
ISSN serii gł. 1640-6818.
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Adres URL: http://www.wzieu.pl/zn/711/ZN_711.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Książka
Cechy publikacji: monografia naukowa, publikacja recenzowana
Opis w PBN: 282797
Numer opisu: 33883