005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]
|
20210908074032.0
|
008 -Elementy danych stałej długości [,]
|
210908s2021 pl ||||| |||||00| | eng d
|
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
|
SZCZ U/JBG
|
041 -Język dokumentu [ , ]
|
angielski
|
|
angielski
|
044 -Kraj publikacji [ , ]
|
Polska
|
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
|
Smolska, Małgorzata.
|
|
Instytut Zarządzania.
|
|
5.6 nauki o zarządzaniu i jakości
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1, ]
|
A team development process based on the High Performance Team Coaching Model :
|
|
a case study of team maturity management /
|
|
Małgorzata Smolska.
|
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
500 -Uwaga ogólna [ , ]
|
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej w open access na licencji CC BY 4.0. w Repozytorium Akademii Morskiej w Szczecinie.
|
500 -Uwaga ogólna [ , ]
|
Received: 18.05.2021, accepted: 16.07.2021, published: 30.09.2021.
|
536 -Uwaga dotycząca finansowania [ , ]
|
1000
|
|
środki-art. 365 pkt 2
|
|
POZ1/FF/21/09/003
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
coaching
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
team coaching
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
development process
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
team maturity
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
High Performance Team Coaching Model
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
case study
|
653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]
653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]
|
coaching zespołowy
|
653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]
|
proces rozwojowy
|
653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]
|
dojrzałość zespołu
|
653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]
|
Wysokoefektywnościowy Model Coachingowy
|
653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]
|
studium przypadku
|
773 -Dokument źródłowy [ , ]
|
2021, vol. 67 (139), [br. str.]
|
|
Scientific Journals of the Maritime University of Szczecin = Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Szczecinie
|
856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [ , ]
942 -Rodzaj egzemplarza [ , ]
|
Artykuł
|
993 -Ocena publikacji [ , ]
994 -Cechy publikacji [ , ]
|
oryginalny artykuł naukowy
|
|
publikacja recenzowana
|
|
open access
|