005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]
|
20200925103536.0
|
008 -Elementy danych stałej długości [,]
|
200925s2020 pl ||||| |||||00| | pol d
|
041 -Język dokumentu [ , ]
|
polski
|
100 -Twórca rozdziału (nazwisko, imię) [1, ]
|
Czerepaniak-Walczak, Maria.
|
|
Instytut Pedagogiki.
|
|
5.9 pedagogika
|
245 -Tytuł i twórcy rozdziału [1, ]
|
Iluzja upełnomocnienia jako środka emancypacji w edukacji i poprzez edukację /
|
|
Maria Czerepaniak- Walczak.
|
|
[Dokument elektroniczny]
|
260 -Adres wydawniczy-rok wydania publikacji [ , ]
|
2020.
|
500 -Uwaga ogólna [ , ]
|
Dostępne w Repozytorium Uniwersytetu Wrocławskiego.
|
650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]
|
utopia
|
650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]
|
edukacja
|
650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]
|
emancypacja
|
650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]
|
upełnomocnienie
|
650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]
|
pułapki izonomii rozwojowej
|
773 -Publikacja źródłowa [ , ]
|
Utopia a edukacja. T. 4, Dysonanse, kontrasty i harmonie wyobrażeń świata możliwego / red. Rafał Włodarczyk.
|
|
Wrocław : Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, 2020. - 358 s.
|
|
[2020-06-25]
|
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
|
Rozdział/fragment
|
994 -Cechy publikacji [ , ]
|
publikacja recenzowana
|
|
open access
|