BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US

Chrąchol-Barczyk, Urszula.

    Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz.
    Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016. - 333 s. ; ; 24 cm.
    ( Seria: Zarządzanie, Marketing)
    ISBN 978-83-255-8199-2


marketing
zarządzanie marketingowe
strategie marketingowe
badania marketingowe
segmentacja rynku
zachowania konsumentów
zarządzanie produktem
zarządzanie cenami
komunikacja marketingowa
program marketingowy
marketing relacji
marketing internetowy
marketing zrównoważony