BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US

Analiza czynników wpływających na orientację marketingową touroperatorów /

Marcin Hundert.
Hundert, Marcin.
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. 1899-3192 (print) ;
Miejsce w dokumencie: 2017, nr 473, s. 237-246

Dostępny abstrakt.

Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca / redaktorzy tematyczni Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel.
Materiały konf.: VII Konferencja Naukowo-Branżowa "Gospodarka turystyczna w regionie", odbywająca się 22-23 maja 2017 r. w Łomnicy.
Księga pamiątkowa dedykowana Andrzejowi Rapaczowi.

10.15611/pn.2017.473.21


analiza regresji
analiza współzależności
biura podróży
orientacja marketingowa
touroperatorzy

Rodzaj dokumentu:
Artykuł

http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.ekon-element-000171476383?q=bwmeta1.element.ekon-element-3bca43df-05b3-3524-a980-2f34873e5c44;20&qt=CHILDREN-STATELESS 

60955 (to nie jest sygnatura)