BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US

005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]

20190906080242.0

008 -Elementy danych stałej długości [,]

190905s2018 pl ||||| |||||00| | pol d

040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]

SZCZ U/DZ

041 -Język dokumentu [0, ]

polski

044 -Kraj publikacji [ , ]

Polska

100 -Twórca publikacji (nazwisko, imię) [1, ]

Chojnacka, Barbara.
Wydział Humanistyczny.

245 -Tytuł publikacji i twórcy [1,0]

"Po pierwsze uwierzyć!" :
determinanty pracy środowiskowej wśród dzieci i młodzieży zagrożonej /
Barbara Chojnacka.

260 -Adres wydawniczy-rok wydania [ , ]

2018.

650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]

praca środowiskowa

650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]

dzieci i młodzież zagrożona

650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]

placówki wsparcia dziennego

773 -Publikacja źródłowa [ , ]

Zagrożenia w rozwoju dzieci i młodzieży. T. 2, Edukacja jako życiowa szansa czy źródło szans utraconych? / redakcja Andrzej Olubiński, Monika Suska-Kuźmicka, Damian Labiak.
Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2018. - 256 s. ; 24 cm.
s. 197-206
978-83-8100-098-7

942 -Rodzaj dokumentu [ , ]

Rozdział/fragment

994 -Cechy publikacji [ , ]

publikacja recenzowana

Egzemplarze