BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US

Agent-based modeling of social campaign message adoption /

Anna Borawska, Małgorzata Łatuszyńska.
Borawska, Anna.
problem of parameter's value determination /
Procedia Computer Science 1877-0509 [2021-10-06] https://www.sciencedirect.com/journal/procedia-computer-science/vol/192/suppl/C
[online]
KES Conference Series 1877-0509
Miejsce w dokumencie: 2021, vol. 192, pp. 2460-2470
Łatuszyńska, Małgorzata.

Available online: 1 October 2021.

Publikacja dostępna w wersji elektronicznej na licencji: CC BY-NC-ND 4.0.
Publikacja z : 25th KES International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems KES2021, 8-10 September 2021, online virtual conference.
KES2021 stanowi część serii : "KES Conference Series".
Publikacja wydana w : "Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems : Proceedings of the 25th International Conference KES2021" / edited by Jaroslaw Watrobski, Wojciech Salabun, Carlos Toro, Cecilia Zanni-Merk, Robert J. Howlett, Lakhmi C. Jain.

The project was financed with the National Science Centre funds.
DEC-2016/21/B/HS4/03036 4337,41 (3528,19+809,22VAT) projekt 200010784

10.1016/j.procs.2021.09.015


agent-based modeling and simulation
cognitive neuroscience techniques
model parameter estimation

Rodzaj dokumentu:
Artykuł

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187705092101752X/pdf?md5=f08f7db28601aad734ec9d89cab8bc04&pid=1-s2.0-S187705092101752X-main.pdf 

69061 (to nie jest sygnatura)