BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US

A roadmap to gamify programming education /

Swacha, Jakub.
Jakub Swacha, Ricardo Queirós, José Carlos Paiva, José Paulo Leal, Sokol Kosta, Raffaele Montella.
First International Computer Programming Education Conference (ICPEC 2020)
editors Ricardo Queirós, Filipe Portela, Mário Pinto, Alberto Simões.
Saarbrücken/Wadern : Schloss Dagstuhl – Leibniz-Zentrum für Informatik GmbH, Dagstuhl Publishing, 2020. - 294 s.
s. 26:1-26:7
(OpenAccess Series in Informatics (OASIcs) ; vol. 81)

Publikacja dostępna w wersji elektronicznej w formule open access na licencji Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0.

Date of publication: 15.06.2020 (on-line) 17.06.2020 (paper version).
Publikacja z: First International Computer Programming Education Conference (ICPEC 2020), 25-26 June 2020, ESMAD, Vila do Conde, Portugal, virtual conference.
Na stronie podtytułowej publikacji "First International Computer Programming Education Conference" ISSN 1868-8969.

This paper is based on the work done within the Framework for Gamified Programming Education project supported by the European Union’s Erasmus Plus programme.
2018-1-PL01-KA203-050803

10.4230/OASIcs.ICPEC.2020.26


gamification
programming
learning
automatic assessment
programming exercises

Rodzaj dokumentu:
Rozdział/fragment

https://drops.dagstuhl.de/opus/volltexte/2020/12286/pdf/oasics-vol081-icpec2020-complete.pdf 

66728 (to nie jest sygnatura)