005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]
|
20150304101153.0
|
008 -Elementy danych stałej długości [,]
|
150227s2014 pl||||| |||||00| | pol d
|
024 -DOI - identyfikator dokumentu elektronicznego [ , ]
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
|
SZCZ U/JG
|
041 -Język dokumentu [0, ]
|
polski
|
044 -Kraj publikacji [ , ]
|
Polska
|
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
|
Wlazło, Marcin.
|
|
Wydział Humanistyczny.
|
|
Instytut Pedagogiki.
|
|
Katedra Pedagogiki Specjalnej.
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
|
"Romantyczna" pedagogika specjalna :
|
|
walory i ograniczenia hermeneutyki w badaniach edukacyjnych /
|
|
Marcin Wlazło.
|
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
500 -Uwaga ogólna [ , ]
|
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
edukacja specjalna
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
niepełnosprawność
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
hermeneutyka
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
heterologia
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
metodologia humanistyki
|
773 -Dokument źródłowy [ , ]
|
Przegląd Badań Edukacyjnych.
|
|
2014, nr 1 (18), s. 75-90
|
856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,1]
942 -Rodzaj egzemplarza [ , ]
|
Artykuł
|
994 -Cechy publikacji [ , ]
|
artykuł monograficzny
|
|
publikacja recenzowana
|
998 -Informacje PBN [ , ]
|
551516
|